poniedziałek, 30 stycznia 2012

Parę słów o mojej diecie

W postanowieniach noworocznych postanowiłem sobie, że w tym roku nabiorę trochę masy mięśniowej. Za czołem chodzić na siłownie i już widać pierwsze efekty poprawiły mi się plecy, urosłą trochę klatka i znacznie poprawiłem wygląd nóg. Korzystając z doświadczenia wiedziałem, że muszę wrzucić więcej białka do posiłków, wyeliminować śmieciowe jedzenie i zwiększyć ilość posiłków bo przeważnie jadłem 3-4 posiłki.

Na razie nie posiadam pracy i nie mogłem sobie pozwolić na duże szaleństwa w diecie. W dużym stopniu wyrzuciłem z diety pieczywo zresztą nawet trochę mi się przejadło:P
Śniadanie: owsianka na mleku, chudy twaróg lub jajecznica
II posiłek: owsianka
III zwykły obiad: ziemniaki, jakieś mięcho oraz surówka
IV posiłek przed siłownią: owsianka
V po siłowni: owsianka plus serek wiejski lub tuńczyk
VI posiłek przed snem: chudy twaróg

Nie podaje ilość spożywanych produktów bo przygotowuje je na oko. Owsianka na mleku, próbowałem ją robić na wodzie ale jej jeść potem się nie dało:P Twarogu jem pół kostki, po tym, który jem na noc rano mam takie ssanie w żołądku:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz